Кабінет біології став моєю творчою
лабораторією. Практично всі стенди зроблені мною власноруч. Створений навчально-методичний
комплекс допомагає втілювати основні біологічні цілі і методи. В лаборантській
кімнаті кабінету зібрано та систематизовано матеріал до всіх розділів біології
у повному обсязі. Це допомагає процесу оволодіння знаннями й уміннями, і
перетворює звичайні уроки на творчі. Наявні багаті роздаткові, ілюстративні та
дидактичні матеріали дають можливість учням проводити різні види робіт. Постійно
поповнюю базу кабінету відео-фрагментами, таблицями, роздатковим та наочним
матеріалом. Кабінет допомагає розширити кругозір учнів, покращити їхню розумову
діяльність.
Кабінет біології
має достатню кількість кімнатних рослин, які систематично використовуються на
уроках біології, під час проведення екскурсій («Подорож з кімнатними
рослинами»), акцій («Галерея кімнатних рослин»). Кімнатні рослини можна вважати
умовою реалізації загально дидактичного принципу зв’язку навчання з життям.
Рослини є неоціненними помічниками у вихованні потягу до набуття знань, у
розвиту допитливості, у формуванні моральних і духовних якостей учнів. Вони
стимулюють наполегливість, тренують увагу, збагачують пам’ять, викликають цікавість. Уміле
використання рослин знімає втому, активізує увагу і сприяє кращому засвоєнню
навального матеріалу.
А це - своєрідне "вікно в природу" - оформлена композиція, яка імітує куточок дикої природи.