7 клас дистанційне навчання

ТИЖДЕНЬ: 25- 29 травня  
Вітаю учнів 7 класу з фінішним тижнем навчання! 
ДЯКУЮ тим учням, які сумлінно навчались дистанційно!!!

27 травня 
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
УРА! "На горизонті" - літні канікули! Але НЕ забуваємо про правила поведінки та техніку безпеки під час відпочинку, подорожей, перебування вдома та на природі  
Повторіть ПРАВИЛА! 












Гарного ВСІМ літа!!!

 БІОЛОГІЯ  
25, 28 травня
На цьому тижні у нас - повторення та узагальнення

1. Пройдіть підсумковий тест, пригадайте вивчене (НЕ на оцінку! ДЛЯ себе!)   (кількість спроб - НЕ обмежена! Завдання доступні до 28.05, до 20 год)

join.naurok.ua код:   9800218

➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤    
ТИЖДЕНЬ: 18 - 22 травня  
18 , 21 травня 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
 Шановні учні 7 класу та їх батьки! 
           В цьому році ви понад два місяці  навчалися вдома.  Причина вам всім добре відома - поширення світом нового вірусу. 



А незабаром - літні канікули. Карантинні заходи (сподіваємось на краще!) поступово будуть послабляти. Але нам прийдеться вчитися жити за новими правилами ...
Для кращого розуміння вами серйозності цієї хвороби, нових знань про неї та практичних дій під час пандемії пропоную ВАМ провести урок на цю тему! Учні, залучайте СВОЇХ батьків!
(урок розроблений за матеріалами ГО “Смарт освіта” та Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки)

  На вас чекають цікаві завдання, вправи. Не забудьте мені переслати скріни та фото ВСІХ виконаних завдань! (оцінка БУДЕ!)
Завдання 1. Розгляньте, будь ласка, малюнок.  Ви бачите зображення фортеці та її ворогів – подивіться уважно на картинки та складіть коротеньку розповідь, залучивши максимальну кількість героїв малюнка. Розрахуйте час на виконання завдання так, щоб цю історію можна було розповісти однокласникам за одну хвилину, й запишіть її до робочого зошита. 
Виконане завдання надішліть мені (фото!)

  Сьогодні світ охопила пандемія захворювання COVID-19, спричиненого одним із представників вірусного царства. Пандемія – це поширення захворювання у світових масштабах. Щоб детальніше ознайомитися з новим типом коронавірусу, розгляньмо спочатку загальні особливості вірусів. Виконайте, будь ласка, наступні завдання.

Завдання 2. Порівняйте віруси та бактерії
Завдання 3. Зберіть віріон SARS-CoV-2
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання №2, 3 


Надішліть мені скріни (фото) екрану (обох виконаних завдань)
Отже, віруси – це неклітинні інфекційні агенти, яким для розмноження потрібна клітина. Віріон – це вірусна частинка. На наступному етапі ознайомимося з віріоном збудника хвороби COVID-19.
  Але навіть такого підступного ворога можна подолати! Для цього потрібно мити руки. Як вірус і миття рук пов’язані між собою? Мило розчиняє ліпідну (жирову) мембрану, і вірус руйнується, як картковий будинок, і "гине", а точніше – стає неактивним. Мило перешкоджає взаємодії між вірусом і поверхнею шкіри, і вірус відшаровується. Мило руйнує структуру вірусу, адже розчиняє його "жирну" зовнішню стінку. Саме тому слід часто мити руки! Пам’ятайте, що миття має тривати не менше 20 секунд. Це час, за який відбувається взаємодія молекул мила з молекулами мембрани вірусу.
  Вчені також наголошують, що чим вища температура води, тим ефективніша така взаємодія.

Про COVID-19 накопичилося вже багато міфів. Спробуймо разом розібратися, де міф, а де – правда. Виконайте, будь ласка, наступне завдання.

Завдання 4. Зіграйте у гру “Міф чи правда”, щоб дізнатися більше про захворювання та критично оцінювати інформацію.

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання № 4  

 Скрін результату - надішліть мені!

   Сьогодні світ зіткнувся з підступним ворогом. Але медики та науковці, озброївшись знаннями, об’єднавши зусилля, дедалі більше досліджують SARS-CoV-2. 
Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися більше та систематизувати знання.





Завдання 5. Розгляньте  постер нижче. Яких із цих рекомендацій ви вже дотримуєтеся? (запишіть в зошит та надішліть мені фото!)


  Пам’ятайте, від нас із вами залежить дуже багато. Щонайперше, важливо дотримуватись правил: обмежити контакти з людьми, мити руки пильнувати за тим, як ви почуваєтесь. Якщо у вас кашель, нежить, температура — дотримуйтеся дистанції особливо ретельно, щоб не заразити інших.
  Підтримуйте одне одного. Нашої підтримки особливо потребують люди, які захворіли на COVID-19, — захворіти може кожен із нас. Не забудьте написати їм підбадьорливі повідомлення або в телефонній розмові побажати швидкого одужання. Пам’ятайте, що хтось із ваших сусідів може захворіти і потребувати допомоги. За потреби, ви можете купувати для них продукти, ліки й залишати під дверима.
  Критично ставтеся до інформації у ЗМІ або в соцмережах, перевіряйте факти. Хорошими джерелами інформації про COVID-19 є сайти Всесвітньої організації охорони здоров’я та CDC. Також актуальну інформацію можна дізнатися на сайті Міністерства охорони здоров’я України та сайті Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
Використайте карантинний час на відкриття нових талантів та спілкування із сім’єю.

Будьте ЗДОРОВІ!
Чекаю ваші фото та скріни (5 завдань!) 
 БІОЛОГІЯ
УВАГА! Контрольна робота!
1. Гарненько повторюємо матеріал теми "Організми і середовище" (§ 51-54)
2. Виконуємо завдання за посиланням (тести відкриті до 22.05, до 20 год. Є ОДНА спроба!):
  join.naurok.ua код: 327694


Якщо НЕ маєте можливості пройти тестування, пишіть мені у Viber, я надішлю вам фото завдань!!!  



➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤    
ТИЖДЕНЬ: 12- 15 травня  
14 травня 
 БІОЛОГІЯ  
Любі 7-класники!
 Сьогодні - здача проектів  (д/з від 4 травня!)
Тема: "Заповідні території України"

З нетерпінням ЧЕКАЮ ваших робіт! 
(про кінець навчального року пам'ятаємо???)
До речі, це - останнє завдання в цій темі, перед контрольною роботою! (яка буде на слід. уроці)




13 травня
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Положення кримінального законодавства у сфері боротьби із розповсюдженням наркотиків
1. Опрацюйте матеріал § 27
2. Творче завдання:  створи антитютюнову, антиалкогольну чи антинаркотичну рекламу (можна: в зошиті, на листку А-4 або в електронному варіанті)



➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤    
ТИЖДЕНЬ: 4- 8 травня  
7 травня   

БІОЛОГІЯ  
Природоохоронні території . Червона книга України
1. Опрацюйте матеріал § 54 та слайди ( зверніть увагу на терміни теми!)
2. Пройдіть тест за посиланням. Увага! Проходження тесту можливе ОДИН раз! (не виходьте з тесту до його закінчення!) Завдання доступні до 8 травня, до 20 год 
join.naurok.ua код доступу: 817378






ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
6 травня
Наслідки вживання наркотиків
1. Опрацюйте матеріал § 26
2. Перегляньте відео:
- "Про реальне життя наркоманів"
-  "Марихуана та мозок підлітків":


3. Виконайте письмово в зошит завдання №3 с. 102 підручника



4 травня   
БІОЛОГІЯ   
Вплив людини  та її діяльності на екосистеми 
1. Опрацюйте матеріал с.234-236 § 53
2. Розпочніть роботу над проектом "Заповідні території України" (здача роботи - 14 травня)
а) Оберіть одну з тем :
- Заповідники України
- Заповідний фонд Херсонщини
- Пам'ятки природи України
- Заказники України
- Національний парк "Олешківські піски"
- "Асканія-Нова"
- "Чорноморський біосферний заповідник"
- тощо (ваша тема)
б) підберіть матеріал до обраної теми 
в) продумайте оформлення (на папері: А-3, А-4, буклет, плакат, книжечка;  електронний варіант: фото-колаж, слайд-шоу, слайди презентації та ін.)
г) пам'ятайте  про академічну доброчесність - робота має бути ВАШОЮ (авторською), а не чужого автора (з Інтернету). Інформацією, фото з мережі звичайно можна користуватись ( в кінці роботи вкажіть ці джерела)


  ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤     
 ТИЖДЕНЬ: 27-30 квітня  
30  квітня   
БІОЛОГІЯ 
Співіснування організмів в угрупуваннях
1. Опрацюйте матеріал § 53 (с. 233-234)
2. Перегляньте відео: 
3. Заповніть таблицю в зошит (можна використати як підручник, так і відео)

Тип взаємозв’язків
(назва)
Характеристика
(короткий опис)
Приклади тварин





       
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

29  квітня
Поговоримо сьогодні про те, що часом ТАК заважає навчатись вдома?
Комп'ютерна, ігрова та Інтернетзалежність
1. Тема НЕ розкрита в підручнику, але ви вже володієте інформацією, оскільки у нас були відповідні години спілкування, позакласні заходи . Перегляньте цікаві анімації на дану тему:
2. Опрацюйте інформацію 



           
27  квітня   
БІОЛОГІЯ 
Мої 7- класники! На жаль, карантин продовжили. Тому, набираємось терпіння та сил і  навчаємося далі. В зошитах записуємо:

Тема 4. Організми і середовище існування  - 9 год
Двадцять сьоме квітня
Дистанційне навчання
Поняття про екосистему та чинники середовища
1. Опрацюйте матеріал § 51, 52
2. Перегляньте відео: 
3. В зошит складіть 3-4 трофічні ланцюги (можна використати мал. 315, с 230 підручника)

          ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤                                                 
                                           ТИЖДЕНЬ: 21-24 квітня
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
22 квітня
Соціальні чинники ризику "хвороб цивілізації"
1. Опрацюйте матеріал § 25 або прогляньте  урок (7 хв): 

2. Пройдіть тестування за посиланням (НЕ забудьте вказати прізвище! Тест проходите ОДИН раз.  Завдання будуть доступні до 24 квітня, до 20 год ) 

join.naurok.ua код доступу: 997234

БІОЛОГІЯ 
23  квітня
Доброго дня, 7 клас! 
Дістаємо зошити і записуємо:

Двадцять третє квітня
Дистанційне навчання
Комунікація тварин
1. Опрацюйте матеріал § 49 АБО перегляньте  урок (8хв):

2. Виконайте Практичну роботу (в робочий зошит)
Практична робота №6
Визначення форм поведінки тварин
Мета: навчитися визначати форми поведінки тварин, аналізуючи відео (фото) матеріали
1. Перегляньте відео ПР (там - всі інструкції та матеріали до роботи) АБО  розгляньте фото (внизу) 
2. Заповніть таблицю (тим, хто призабув - в допомогу §45!)

№ сюжету
(або фото)
Назва тварини
Форма поведінки
1


2


3


4


5


6


7


8



Напишіть висновок: яке значення мають розглянуті форми поведінки в житті тварин?
 Фото 
№ 1
№ 2


№ 3
№ 4
№ 5
№ 6
№ 7

 Чекаю фото виконаної роботи!


               ➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤➤                               
                                            ТИЖДЕНЬ: 13-17 квітня
БІОЛОГІЯ
16 квітня
Як ви гадаєте, 7 клас - а тварини можуть працювати? Будемо дізнаватись?
Використання тваринами знарядь праці. 
Елементарна розумова діяльність
1. Опрацьовуємо матеріал § 50
2. Перегляньте цікаве відео "Тварини і знаряддя праці" (6 хв):
3. Завдання в зошит: за матеріалами підручника ( відео, Інтернету) наведіть приклади використання знарядь праці тваринами




ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
15 квітня
Мої  7-класники! Сумуєте за своїми класними компаніями? Тема уроку:
Підліткові компанії. Ознаки небезпечних компаній
1. Опрацьовуємо матеріал с.94-95
2. Пройдіть тестування за посиланням (НЕ забудьте вказати прізвище! Тест проходите ОДИН раз. ВСІ ваші спроби будуть плюсуватися і ділитися на кількість! Завдання будуть доступні до 17 квітня, до 20 год ) 
       join.naurok.ua     код доступу:       673480  
3. Якщо НЕ маєте можливості пройти тест - письмова відповідь на запитання 2, 5,6 (коротенько) с.95




БІОЛОГІЯ
13 квітня
Добрий день, мої 7-класники! Надіюсь на вихідних відпочили?
Тоді починаємо працювати! Дістаємо зошити, записуємо:

Тринадцяте квітня
Дистанційне навчання
Соціальна поведінка. Типи угрупувань тварин за К.Лоренцем
1. Опрацьовуємо матеріал §48
2. Перегляньте цікаве відео "Спільноти тварин" (10 хв):
3.  Пройдіть тестування за посиланням (НЕ забудьте вказати прізвище! Тест проходите ОДИН раз. Завдання будуть доступні до 17 квітня, до 20 год ) 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=529838 
4. Якщо НЕ маєте можливості пройти тест - письмова відповідь на запитання 5 с.208




БІОЛОГІЯ
16 квітня
Як ви гадаєте, 7 клас - а тварини можуть працювати? Будемо дізнаватись?
Використання тваринами знарядь праці. 
Елементарна розумова діяльність
1. Опрацьовуємо матеріал § 50
2. Перегляньте цікаве відео "Тварини і знаряддя праці" (6 хв):
3. Завдання в зошит: за матеріалами підручника (або відео) наведіть приклади використання знарядь праці тваринами



БІОЛОГІЯ
9  квітня
«Територіальна поведінка тварин»
1.     Прочитайте § 47 або прослухайте аудіо-файл теми (хто краще сприймає інформацію на слух J):  https://www.youtube.com/watch?v=WCLOpdfPUT0

2.     Виконайте ОДНЕ завдання на вибір:  А)  або Б)
А) Пройдіть тестування за посиланням (НЕ забудьте вказати прізвище! Тест проходите ОДИН раз. Завдання будуть доступні до 10 квітня, до 20 год ) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546722
Ще  можна зайти так: join.naurok.ua    код доступу:   546722

     АБО ( Чекаю фото виконаних завдань на Viber) :
 Б) запишіть в зошит :
- які є способи маркування (мічення) території тваринами? (можна використати і додаткові Інтернет-ресурси)

- яке значення демонстрації погроз?

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
8 квітня
«Найближче оточення дитини. Вплив родини та друзів»
1.     Прочитайте § 24 (с.93-94)
2.     Запиши свої міркування: хто з друзів чи близьких людей є для тебе взірцем? Чому? (можна оформити схемою)     
Успіхів! Чекаю фото виконаних завдань на Viber



БІОЛОГІЯ
6 квітня: «Репродуктивна поведінка тварин»
Мої 7-класники! Продовжуємо захоплюючу подорож до світу тварин. Оволодіваємо основами науки про поведінку тварин - етології .
Сьогодні знайомимось із проявами репродуктивної поведінки (та видами залицяння :):)
 Цікаво? Тоді - працюймо!

1.     Прочитайте § 46
2.                За можливості перегляньте  презентацію «Залицяння, як форма репродуктивної поведінки тварин»
3.     Виконайте ОДНЕ завдання на ваш вибір – А) або Б)  на оцінку (тест доступний до 7 квітня, до 20 год. НЕ забудьте вказати своє прізвище!):
А) Пройдіть тест за посиланням: join.naurok.ua    код доступу: 341399
  Ще можна зайти  так: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=341399

АБО:
Б) Біо-диктант (в зошит запишіть тільки відповідь; речення НЕ переписуйте!)
1. Назвіть основні форми поведінки тварин, що розмножуються статевим способом -…
2. З чого розпочинається шлюбна поведінка?
3. Які сигнали використовують для цього тварини?
4. Що  передує спарюванню тварин?
5. Залицяння це - …
6. Яким тваринам притаманні «любовні серенади»?
7. Які тварини вибирають собі партнера на все життя?
8. Яка форма шлюбних  стосунків найпоширеніша в природі?
9. Яка поведінка пов'язана  з турботою про нащадків?
10. Яким тваринам не властивий пошук шлюбного партнера?
11. Яке значення для тварин має залицяння під час шлюбної поведінки?
12. У яких тварин про потомство турбуються лише самці?

Присилайте фото-звіти на Viber
            
БІОЛОГІЯ

1.Тема " Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин" (30 березня)
1. Опрацюйте матеріал § 44 та слайди презентації (додатковий матеріал)
2. Виконайте завдання (на оцінку)та пришліть фото (зошита) мені  на Viber  :
1) Дайте короткі відповіді на запитання (в зошит):
а) як орієнтуються риби під час міграцій?
б) назвіть тварин, здатних до ехолокації
в) що використовують птахи для орієнтації у просторі? 

Додатковий матеріал 








2. Тема "Форми поведінки тварин"  (2  квітня)
1. Опрацюйте матеріал § 45
2. Перегляньте відео: 


3) Виконайте завдання (на оцінку)та пришліть фото (зошита) мені  на Viber  :
Біологічний диктант "Назвіть форми поведіки тварини"  (запишіть ТІЛЬКИ відповіді в зошит)
1. Поведінка, яка включає поведінкові акти, пов'язані з виживанням і життєзабезпеченням тварини це ...
2. Личинка мурашиного лева яскраво демонструє поведінку - ...
3. Поведінка тварини, спрямована на очищення поверхні тіла (купання) називається- ...
4. Коли маленьке кошеня катає м'ячик по підлозі, це приклад - ...
5. Прийняття агресивної пози твариною, це демонстрація поведінки - ...
6. Поведіка, пов'язана з утворенням пари та народженням потомства, це - ...
7. Коли тварини живуть спільнотами (колоніями), це прояв поведінки - ...
8. Коли морська видра використовує камінь для відкриття мушлі, це демонстрація поведінки - ...
9. Форма поведінки , коли лисиця обстежує свою територію це - ...
10. Реактивний рух восьминога це прояв - ...
11. Потирання мухою лапок це поведінка - ...
12. На думку вчених функція ігор у дитинчат тварин - ...

Основи здоров'я 
Тема " Клініки, дружні до молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров'я" (1 квітня)
 1) Опрацюйте додатковий матеріал  та інформацію в підручнику с. 91-92  
2) Дайте відповіді (в зошит)та пришліть фото (зошита) мені  на Viber  :
а) назвіть приклади інформаційних ресурсів, якими ви користуєтеся (запишіть їх в рейтинговому порядку)
б) які інформаційні ресурси можуть бути небезпечними?
в) наведіть приклади позитивного та негативного впливу засобів масової інформації (тезами)   

 Додатковий матеріал 
    Клініки, дружні для молоді
Клініки, дружні для молоді (КДМ) — це спеціалізовані установи, які поєднують риси медичного закладу та соціальної служби. Головні принципи роботи КДМ — конфіденційність та доброзичливе ставлення до пацієнтів.
КДМ створюють безпечне та сприятливе середовище для молоді, надають інформацію з питань, які хвилюють підлітків і молодь, забезпечують професійний рівень надання послуг з питань охорони здоров’я та консультування з особливою увагою профілактиці ВІЛ-інфекції.
Принципи надання послуг:
рівність та неупереджене ставлення;
доступність;
зручний розклад роботи клініки;
анонімність;
відповідність потребам кожного;
повнота та комплексність;
ефективність (тобто послуги мають приводити до змін у поведінці).
Зокрема, в Україні діє мережа Клінік, дружніх для молоді, де надаються психологічні та медичні послуги підліткам за умов анонімності та конфіденційності.
Під час надання інформації та послуг фахівці враховують особливості підліткового віку, рівень зрілості підлітка та його досвід.
Для покращення системи профілактики ВІЛ-інфекції вивчаються рекомендації міжнародних та вітчизняних фахівців, зокрема ЮНІСЕФ.
Профілактичні заходи КДМ:
інформування;
просвіта;
формування корисних звичок;
зменшення шкоди;
медико-соціальні послуги;
лікування;
     догляд;
     підтримка;
      пропаганда здорового способу життя.



Завдання на період 16 - 20 березня

                   
                  БІОЛОГІЯ

І) Тема : Узагальнення знань з теми "Процеси життєдіяльності тварин"

1) Виконайте (письмово, в зошит) тестові завдання ст. 180 (підручника)
ІІ) Тема "Поведінка тварин" :

1) Опрацюйте матеріал підручника §42 - 43 та додатковий матеріал

2) перегляьне навчальне відео:





3) в зошит виконайте письмову "словникову роботу"
етологія - це ...
вроджена поведінка - ...
набута поведінка - ...
научіння - ...
безумовний рефлекс - ...
інстинкт - ...
імпринтинг - ...
                                            





       
                                              ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 
Тема "Соціальна безпека населеного пункту"

 опрацюйте матеріал § 23 (с. 87 - 90)